تور کیش

گردشگری کیش

تور کیش

گردشگری کیش

بازار مروارید کیش

در تور کیش به گردشگران تور کیش توصیه می شود دیدن از بازار مروارید را از دست ندهند. بازار مروارید کیش با نمایی زیبا بر مبنای معماری دوران هخامنشی ساخته شده و تمامی سالن های آن به نام های ان دوره درخشان از تاریخ جهان می باشد(آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا ). بازار مروارید کیش در زمینی به مساحت ۲۸٬۸۸۰ متر مربع، در یک طبقه در سال 1373 جهت خرید گردشگران تور کیش و کیشوندان احداث گردیده است.

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar morvarid 5

بازار مروارید دارای ۱۲ در ورودی، ۸ بازارچه و ۲۰۸ غرفه فعال است که این غرفه ها در زمینه پوشاک، کیف و کفش، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، خرازی و … فعالیت می کنند. قابل توجه است هر شب در بازار مروارید اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی بین خریداران آن روز از بازار برگزار می‌شود. همچنین این بازار دارای یک رستوران و یک کافی شاپ و کافی نت برای گردشگران تور کیش می باشد.

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar morvarid 2

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar morvarid 3

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar morvarid 6

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar morvarid 4

مطالب مرتبط:

بازارهای کیش

هتل های کیش

رستوران های کیش

ساندویچی و پیتزایی های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

سافاری کیش

اگر توانایی مالی را دارید در  تور کیش سافاری  را از دست ندهید.مجموعه پارس سافاری کیش در سال 1392 در زمینی به مساحت 500000 متر مربع جهت توسعه گردشگری در کیش ساخته شد و مکانی مهیج برای گردشگران تور کیش در کلیه سنین به خصوص جوانان را فراهم آورد.

سافاری در لغت به معنای سیاحت و بازدید آفریقاست و به برنامه گردشگری گفته می شود که طی آن شرکت کنندگان بوسیله انواع خودروها و یا چهارپایان در مسیری مشخص به گردش میپردازند. یکی از مهیج ترین سافاری ها، تور صحراست که جزیره کیش با توجه به شرایط اقلیمی یکی از مکان های بلقوه برای این تور است و می تواند هرچه بیشتر در جذب گردشگران تور کیش تاثیرگذار باشد.

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-safari kish 5

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-safari kish 3

 مطالب مرتبط:

تفریحات آبی  کیش

 منبع: تور لحظه آخری کیش

با مراکز خرید تایلند آشنا شوید

تایلند از جمله کشور هایی است که دارای مناطق تفریحی بسیاری می باشد. همه جور جنس در این کشور چه با کیفیت و چه بی کیفیت پیدا می شود. مراکز خرید تایلیند بسیار بی شمار می باشند. کسانی که سررشته زیادی در این زمنیه دارند توانسته اند جنس های زیادی از سفر تایلند و تور تایلند بیاورند. خیلی از افراد به دلیل اینکه تایلند و تور تایلند دارای قیمت مناسبی می باشد به آن سفر می کنند از این رو سعی می کنند خرید های زیادی را در آن کشور انجام دهند. باید توجه داشت که خرید تا سقف ۸۰ دلار معافیت گمرکی در یک سال را دارا می باشد.

در این بخش می خواهیم دو مرکز خرید را به شما بگوییم که در تایلند قرار دارد. اولی سنترال ورد می باشد.

سنترال ورد : این مکان بزرگترین مرکز خرید آسیا می باشد که ۱۰۲۴۰۰ مترمربع مساحت دارد. هر چیزی در این مرکز خرید بخواهید وجود دارد. به قول ما ایرانی های از شیرمرغ تا جون آدمی زاد. قیمت های مناسبی هم دارد.

سنترال چیدلوم : این مرکز خرید ۸ طبقه دارد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شبح باز می باشد. حیرت انگیز است که تمامی وسایل مورد نیاز شما در چیدلوم وجود دارد.

کیی سرن : در منطقه تجاری چاپرا سونگ واقع می شود که برند های معروفی در این فروشگاه ها وجود دارد . کالاهای لوکسی یافت می شود.




اخبار اخبار تایلند اخبار تور انتالیا اخبار تور تایلند اخبار توریستی تایلند اخبار جدید تایلند اخبار گردشگری تایلند اخرین اخبار تایلند ارزان ترین تور تایلند اطلاعات تور تایلند تایلند نتز

با جاذبه های سامویی در تور تایلند آشنا شوید

اولین بخشی که در از جاذبه های تور تایلند به شما معرفی می کنیم هتل چاونگ ریزورت می باشد.

هتل چاونگ ریزورت  Rate Hotel

این هتل سه ستاره می باشد و بسیار لوکس است. در بهترین قسمت جزیره سامویی قرار دارد. این مکان بسیار ایده آل می باشد. این هتل دارای دو استخر و یک رستوران ساحلی است که غذاهای تایلندی مختلفی در تور تایلند درست می شود. ۷۱ اتاق موجود در هتل چاونگ استاندارد است. سوئیت ها همه دارای امکاناتی نظیر تلویزیون محلی، تهویه هوا، اینترنت بی سیم، خشکشویی، اجاره دوچرخه و اتومبیل، صندوق شخصی، یخچال، مینی بار می باشند.طراحی این هتل به شکل تایلندی ها می باشد که سبک آنها بنگلو تایلندی است و بسیار مدرن است.

گشت و گذار در سامویی

مرکز جاذبه گردشگری سامویی را جنگل های کوهستانی تشکیل داده است و مهم ترین کوه های این منطقه، «کائو پوم» می باشد. این جاذبه گردشگری با یک جاده بسیار زیبا به هم مرتبط شده است. گردشگران برای عبور از این مطقه به راحتی می توانند جا به جا شوند. آبشار های دیدنی موجود در سامویی باعث شده است تا گردشگران به وجه بیایند. معروف ترین آبشارهای سامویی «هین لات» و «نامونگ» می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ

پارکی که شامل ۲۴ جزیره بسیار زیبا می باشد که نمای بسیار دیدنی دارد. این منطقه با سایر مناطق سامویی کمی متفاوت است. فشار آب موجود در این منطقه باعث شده است تا تصاویر و منظره های زیبایی برای گردشگران در تور تایلند رقم بخورد. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگر هم دارد و آن وجود حیوانات خاصی مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب دریایی و حیوانات دیگر است.

 صخره های پدربزرگ و مادربزرگ 

از دیگر جاذبه های گردشگری سامورایی در تور تایلند می توان به صخره های پدربزرگ و مادربزرگ اشاره کرد. اسم جالب این صخره به دلیل این موضوع است که پدر و مادری با پسر خود در این منطقه زندگی می کرده اند که تصمیم گرفتند برای پسرشان زن بگیرند به شهر دیگری در ۴۰۰ کیلومتری خود رفتند اما در راه دریا توفانی می شود و آنها غرق شدند و تبدیل به صخره هایی شدند که الان به این نام شهرت دارد.




تور تایلند تور تایلند تور پاتایا تور تایلند تور پوکت  تور تایلندتور تایلندتور تایلندتور تایلندتور تایلندتور تایلندتور پا

مجموعه استخر سرپوشیده کرانه کیش

یکی از مجهزترین و بهترین استخرهای کیش، مجموعه استخر سرپوشیده کرانه می باشد که به گردشگران تور کیش توصیه می شود حتما از این استخر استفاده نمایند. مجموعه استخر کرانه با وسعت 2000 مترمربع جزو اولین اماکن ورزشی کیش می باشد که درسال 1376 برای کیشوندان و گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش افتتاح گردید. استخر کرانه کیش شاملاستخر با ابعاد 18*7 متر با حداکثر عمق 4/2 متر ، سونا خشک و بخار ، جکوزی، حوضچه آب سرد ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش با محیطی زیبا وآرام  آماده ارائه خدمات به گردشگران تور کیش است.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-majmoe estakhre karane 1

مطالب مرتبط:

اماکن ورزشی کیش

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش