تور کیش

گردشگری کیش

تور کیش

گردشگری کیش

با مراکز خرید تایلند آشنا شوید

تایلند از جمله کشور هایی است که دارای مناطق تفریحی بسیاری می باشد. همه جور جنس در این کشور چه با کیفیت و چه بی کیفیت پیدا می شود. مراکز خرید تایلیند بسیار بی شمار می باشند. کسانی که سررشته زیادی در این زمنیه دارند توانسته اند جنس های زیادی از سفر تایلند و تور تایلند بیاورند. خیلی از افراد به دلیل اینکه تایلند و تور تایلند دارای قیمت مناسبی می باشد به آن سفر می کنند از این رو سعی می کنند خرید های زیادی را در آن کشور انجام دهند. باید توجه داشت که خرید تا سقف ۸۰ دلار معافیت گمرکی در یک سال را دارا می باشد.

در این بخش می خواهیم دو مرکز خرید را به شما بگوییم که در تایلند قرار دارد. اولی سنترال ورد می باشد.

سنترال ورد : این مکان بزرگترین مرکز خرید آسیا می باشد که ۱۰۲۴۰۰ مترمربع مساحت دارد. هر چیزی در این مرکز خرید بخواهید وجود دارد. به قول ما ایرانی های از شیرمرغ تا جون آدمی زاد. قیمت های مناسبی هم دارد.

سنترال چیدلوم : این مرکز خرید ۸ طبقه دارد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شبح باز می باشد. حیرت انگیز است که تمامی وسایل مورد نیاز شما در چیدلوم وجود دارد.

کیی سرن : در منطقه تجاری چاپرا سونگ واقع می شود که برند های معروفی در این فروشگاه ها وجود دارد . کالاهای لوکسی یافت می شود.




اخبار اخبار تایلند اخبار تور انتالیا اخبار تور تایلند اخبار توریستی تایلند اخبار جدید تایلند اخبار گردشگری تایلند اخرین اخبار تایلند ارزان ترین تور تایلند اطلاعات تور تایلند تایلند نتز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.