تور کیش

گردشگری کیش

تور کیش

گردشگری کیش

پارک و اسکله تفریحی میرمهنا

در تور کیش یکی از جاذبه های گردشگری پارک و اسکله تفریحی میر مهنا است که در ضلع شمل و شمال غربی کیش واقع شده است. پارک میر مهنا برای گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش به دو بخش مجازی فاز 1 و فاز 2 تقسیم شده است که فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز 2 از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک ادامه یافته است. فاز یک پارک به مساحت 41 هزار متر مربع دارای مسیر های پیاده روی، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ اماده پذیرایی از گردشگران تور کیش است. یکی از ویژگی های فاز یک پارک میر مهنا آن است که جنب مسجد خاتم الانبیا، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب مسیر دوچرخه، چند بوفه و چایخانه قرار دارد. فاز 2 این پارک به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی کودکان نیز در فاز 2 ساخته خواهد شد. ویژگی فاز 2 پارک آن است که جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار دارد.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/02/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-park-mirmahna-kish-1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول به طول 130 متر، عرض 9 متر ومساحت 1578 متر مربع که تنها اسکله ماهیگیری جزیره کیش است در پارک میرمهنا واقع شده است. این اسکله در سال 1385 و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی ساخته شده است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.

نکات ویژه:

تور کیش و پارک و اسکله تفریحی میرمهنا کیش اگر اهل ماهی گیری هستید، می توانید به اسکله میر مهنا بروید و در زمان های مجاز ماهی گیری کنید. لوازم ماهی گیری را هم می توانید از داخل بازار پردیس، بازار ونوس، بازار پادنا و یک فروشگاه کوچک نزدیک به بازار ماهی فروشان تهیه فرمایید.

تور کیش و پارک و اسکله تفریحی میرمهنا کیش شنا کردن در اسکله میرمهنا به دلیل صخره ایی بودن خطرناک وممنوع است.

تور کیش و پارک و اسکله تفریحی میرمهنا کیش عاشقان طبیعت می توانند در کنار اسکله ماهیگیری به تماشای لاک پشت های دریایی بشینند و لذت ببرند.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/02/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-park-mirmahna-kish-2.jpg

مطالب مرتبط:

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.